Prin Tunisia

In conformitate cu meseria mea de inginer pentru tari extreme, am ajuns si in Tunisia dupa proaspata lor revolutie. Scenariu clasic, datorita revolutiei italienilor le-a fost frica sa se duca si m-au trimis pe mine. Am fost impreuna cu Nea Mihai in prima saptamana, apoi am ramas eu singur inca o saptamana la Tunis.

Imediat dupa ce am aterizat am plecat cu masina la drum 160 de KM de Tunis. Spre surprinderea noastra doar ultimii 20 de km nu au fost pe autostrada :)


Monastir este un oras frumos la malul Marii Mediterane si cred ca este printre principalele atractii turistice ale Tunisiei.
Aici mare lucru nu am facut in afara de job, mancat si dormit. Doar duminica ne-am plimbat prin centrul vechi al orasului si in monumentul-cetate Ribat.


 In rest toate bune si frumoase aici. Orasul si in general toata Tunisia nu este o tara foarte islamica. In opinia mea se aseamana cu Turcia foarte mult. Sunt moschei, megafoanele suna din cand in cand, dar oamenii sunt la fel de credinciosi ca si noi. Adica merg la biserica la Botezuri, Nunti si inmormantari.


 Dupa o saptamana de Monastir ne-am intors in Tunis sa luam avionul si sa ne intoarcem. Pentru mine insa a mai aparut un client cu probleme si am decis pe ultima suta de metrii sa raman.
Aici in Tunis am stat la Hotel Lido, destul de vechi si doar de 3 stele dar era pe malul marii.


In rest, m-am simtit foarte bine, am  mancat mancare traditionala cum ar fi brik, harisa si leblebi. Am sa le descriu detaliat pe blogul meu culinar vladubucataru.blogspot.com.



Deci va recomand cu caldura sa vizitati Tunisia !

Poze din Monastir
Poze din Tunis
Poze de pe drum spre Kayrawoen

---

Niciun comentariu:

Cauta :