Calarie la Lunca Bradului

Am fost si la calarie!
Pot adauga linistit pe CV ca imi place si calaria la sporturile mele favorite.


Povestea e simpla:
Am mers impreuna cu grupul Alpin (Zota, Bogdanel, Silvana, Pasarila, & CO) la Lunca Bradului in Judetul mures la o pensiune cu herghelie. Eu am venit cu prietenul meu Mihaitza din liceu.
Acolo treaba simpla, cazare + demipensiune si pachet la pranz (pentru excursie) 65 lei, iar ora de calarie 35 de lei. Mesele mi-au placut si am rezistat fara probleme fara sa practicam "sportul national" (gratarul pentru cine nu stie).

Vineri dimineatza a fost proba mea. Dupa ce am mancat am inceput sa ne pregatim pentru "tura". A fost o senzatie ciudata cand am intrat in grajd si mi-am luat calul (mai precis iapa) . Aleator am nimerit pe Natasha, o iapa putin mai intalta ca mine, adica nu vedeam de sa in partea cealalta. Mi s-a parut imensa! "Oi putea eu sa controlez ditamai animalul?" mi-a trecut imediat prin minte, sigur mi-am spus ca sa ma mai linistesc, daca stiu pe 100 de cai, trebuie sa stiu si pe unul (motocicleta) ... cu curaj si putin efort m-am suit sus si aventura incepe.

Bine inteles noi ca incepatori am mers incet, la pas, vre-o 4-5 ore pe drum forestier cu un popas de 30 de minute intr-o poienita. La ducere am facut o pauza cand Mihaitza a trecut la "sfori", dar el s-a lamurit repede ca nu e de el. La intoarcere am parcurs toata distanta pe cal, fara nici o pauza (adica sa cobor). M-am dat jos exact ca in "western" (putin cracanat).
Senzatia pe cal mi-a placut. Simti pericolul destul de intens probabil si daotirta inaltimii la care stai. E fain sa simti ca poti controla ditamai calul, care are si el in minte tot felul de chestii ... vrea sa bea apa, sa manance, ba chiar calul meu vroia sa bata alti cai si chiar a lovit pe unul cu copitele din spate in cap.
Pe seara am jucat mima (eu am stat asa sa urmaresc), apoi ne-am culcat.

Sambata vremea nu a mai fost la fel de insorita, profesionistii calariei au plecat la o tura mai rapida si noi (incepatorii si non calaretii) am ramas sa vizitam Borsec, Bilbor si alte puncte de interes regionale.
Seara, iar mima, dar am intrat si eu in joc, iar duminica DRUMUL spre casa.

A fost o tura foarte reusita. Astept acum propunerea lui Mihaitza pentru urmatoarea!


Au fost niste probleme cu semnalul si bisnismany nu s-au simtit foarte confortabil. cel mai bun operator in zona este Cosmote :

pozele aici ... :

---

Un comentariu:

Zota spunea...

Nu e rau!

Cauta :