Septembrie pe litoral

Avand in vedere ca in luna august am fost ca tot omul la Atlantic, am decis sa merg si eu cu sotia in concediu pe litoralul romanesc.
Am luat bilete sindicale la Jupiter - Hotel Capitol !
Vremea nu a prea tinut cu noi, dar si asa nu prea eram noi adeptii soarelui! Asa ca ne-am plimbat prin toate statiunile litoralului romanesc (Mamaia, Costinesti, Eforie Nord, Vama , Mangalia, 2Mai si bine inteles Jupiter, Cap Aurora, Saturn si altele).



Totul planificat, ne-am intalnit si cu Cumatrul John si finutza Daria Maria. Ei au fost si pe litoralul bulgaresc o saptamana unde au prins soare calumea si cum au venit la Olimp a venit si iarna ! Oricum si pe frig ne-am distrat de minune!




Una peste alta a fost o excursie odihnitoare si placuta ! Cred ca la anul tot asa o sa merg pe litoral !


Cateva poze aici !

Niciun comentariu:

Cauta :