Vidraru

Am fost in weekendul trecut la "Vidraru: ! Vidraru un fel de a spune. Am stat la o pensiune faina in Capataneni (un sat 2 inainte de inceperea celebrului Transfagarasan).
Inca din prima zi am intrat in paine si am vizitat Cetatea Poienari (am urcat cele 1400 si de trepte). Dupa un popas mic "La Cetate" - restaurantul de la Hidrocentrala am decis sa mergem sa vedem cum este traseul Valea lui Stan.


Din cate citisem pe net era destul de greu si periculos. Dupa nici 10 minute de mers Mihaela s-a panicat si s-a intors din dum . Imediat dupa inca 5 minute , Iepure panicat de duritatea traseului care i-ar putea deteriora adidasii lui de lux s-a intors si el !
Eu cu Sorin, Ioana si Raluca am decis sa continuam fara frica. Dupa ce am mers prin canion, am urcat scari am coborat vai .... ne-am decis sa ne intoarcem si noi la randul nostru cu dorinta de al termina odata pe tot !
Seara s-a lasat cu gratar la pensiune, dupa ce am reinviat focul stins de oamenii din Bacau !

Apoi a doua zi ne-am tot gandit unde sa mergem si dupa indelungi dezbateri ne-am decis sa crapam ceva "La Cetate" si apoi am mers linistiti acasa !

Pozele aici !

Niciun comentariu:

Cauta :