Excursie in provincie

Hello! Nu am mai scris de mult!
Am fost in aceasta Duminica intr-o excursie prin tara.
Impreuna cu Sorin, Raluca si Mihaela am plecat de dimineata spre Targoviste.
Obiectivul turistic vizitat acolo a fost Turnul Chindiei (2,5 lei intrarea).



Dupa ce am mancat Doner Kebap, vis a vis de cetate, au venit si Cristi Petre si Ioana cu Pegeoul.

Am plecat cu totii spre o rezervatie de zimbri (Zimbraria Neagra de langa satul Bucsani).
Dupa ce am mers pe un drum de tara vro 10KM am ajuns la zimbrarie.
Acolo bineinteles ca se platea 3lei fara TVA (3,6lei) . Am calculat noi banii la fix si am platit. Inca de la inceput paznicul rezervatiei ne-a spus ca este posibil sa nu vedem nici un zimbru pentru ca ei dorm in padure cand e cald, dar s-a oferit sa ne arate un exemplar impaiat.
Din fericire, pe undeva in padure s-a zarit un zimbru. La inceput statea camuflat, dar rasetele si chemarile noastre l-au imblanzit si s-a apropiat curios de gard!
Am facut poze si am mers mai departe ....



Urmatorul obiectiv era Mausoleul de la Mateiasi (langa Campulung) .

Dupa un drum de 70KM am ajuns la Mausoleu. Destul de fain. Era si un muzeu (3 lei) si se putea vizita si mormantul soldatilor cazuti la datorie.


Dupa aceasta ne-am indreptat spre casa pe ruta Campulung - Pitesti - Bucuresti .

Excursia a fost foarte faina!

Pozele :
Targoviste, Turnul Chindiei
Zimbraria Neagra
Mausoleul Mateiasi

Niciun comentariu:

Cauta :