Nigeria 3 - Abuja

Uite ca am ajuns din nou in Africa. Am inceput acest an cu dreptul ... in sensul de iesiri in strainatate. Exact ca anul trecut in luna ianuarie am si avut iesire cu serviciul. Si nu oriunde ... in Africa Neagra.
Aici in Nigeria deja am fost de 2 ori, asa ca o a treia expeditie seamana cu celelalte.
De data asta nu am mai mers in Lagos. Am fost chiar in capitala Nigeriei - Abuja. Am calatorit pana aici cu KLM si am schimbat avionul la Amsterdam. Cand m-am intors m-am oprit si o noapte in Amsterdam sa vad ce s-a mai inamplat din anul 2000 ... and am fost eu prima oara !

Abuja este un oras modern , construit in anii 1981. Statul nigerian s-a hotarat sa mute capitala de la Lagos aici. Ei au creeat numai infrastructura (drumuri) si apoi au vandut locuri de teren. Strazile sunt foarte largi, au poduri si tot felul de autostrazi.
Este foarte diferit de Lagos. Toata lumea se simte bine si sigura aici.

Hotelul a fost fain... camera imensa, pat cu 3 locuri, masina de facut apa calda pentru ceai, AC si un restaurant fain cu bufet suedez. Nu stiti dar eu manac mancare africana si m-am desfatat cu tot felul de supe gelatinoase si sosuri ... mancate cu celebrul pounded yam .


Eu nu prea am avut timp sa ma plimb decat cu masina. Si pozele le-am facut tot din masina .


Puteti vedea partea buna a orasului aici .
Si periferia cu targul si Africa normala aici !

Niciun comentariu:

Cauta :