Ziua lui Aprozaristu

Iaca a sosit si ziua lui Sorin ... care in sfarsit a rupt pisica si a facut o petrecere la munte. Nu ca toti ceilalti care fac o seara banala la restaurant ! Nu vreau sa fiu rautacios dar excursia a fost faina !

La munte e un fel e a spune. Petrecerea a fost defapt la Moieciu. Un fel de sat montan plin cu pensiuni.
Eu am fost pentru prima oara. Sincer nu am fost impresionat de turismul in sine din zona. Tot ce a fost fain ca am facut gratar, am baut si am dormit ! Cert e ca lucrul acesta puteam sa il facem si in Herastrau, dar aerul de munte se simtea din plin !

Am mers cu motocicleta impreuna cu Mihaela a evita aglomeratia de conservari care merg spre Valea Prahovei.Totul a mers brici, pana la un moment dat in care nu gaseam vila si l-am sunat pe Sorin sa imi explice. El tot povestea de un drum neasfaltat , care intre timp ... guvernul liberal l-a asfaltat si m-a indus in eroare. Tot cautand pe net un telefon ceva sa vorbesc cu proprietarul sa imi explice, am cazut cu motocicleta de pe loc. Pur si simplu stateam pe motocicleta si cautam pe internet adresa pensiunii am fost uimit ca era pe o strada cu virgula. Mihaela curioasa sa vada si ea ... ne-am inclinat in partea dreapta mai mult decat trebuie si am cazut intr-un santz. Nimeni nu a patzit nimic. Ne-am ales doar cu o amintire amuzanta !


A doua zi am facut un tur al zonei. Am mers pana sus la Pestera (satul vecin) .

Apoi la Cheile Gradistei ... care si acestea m-au dezamagit, eu asteptand ceva gen Cheile Bicazului! Cand colo era o aglomerare de hoteluri si pensiuni !

Niciun comentariu:

Cauta :