Delta Dunarii la Sulina

Am ajuns si eu prima data in Delta Dunarii.
Aceasta excursie a fost cu ocazia "Lunii de Miere". In realitate a fost un weekend de miere !
Dupa ce m-am casatorit (vezi nunta.vladu.net), am zis sa plecam si noi o saptmana pe undeva. La inceput am planificat in Italia, dar Mihaelei i-au perforat buletinul, si in lipsa de pasaport, am pierdut "Croaziera pe Mediterana". I-am tot propus apoi sotiei tot felul de variante pe care le-a negat cu desavarsire. Joi pe seara vorbesc cu un vechi prieten alpinist si imi spune ca merge in Delta impreuna cu alti prieteni de baza (Pasarila si Iulia). Am fost tentat de excursie si am initializat organizarea punand conditia finala ca daca ea nu merge eu ma duc. Mihaelei ii era frica de vapor, barca, tzantari broaste si alte lighioane care ar putea fi acolo. Si-a luat inima in piept insa si a mers si ea.
Astefel .... in dimineata zilei de vineri 22 august am plecat cu masina de servici spre Tulcea. In masina am avut si un oaspete din afara tarii (Canda) pe care l-a pescuit Zota (alpinistu) de la un site international de calatori amarasteni.
De acolo am luat "Catamaranul Delta Express2" pana la Sulina. Calatoria a durat cam 3-4 ore timp in care am stat la AC si bere rece.
Dupa ce am ajuns am cautat cazare. Dupa ce ne-am impartit in 2 parti sa vedem ce-a mai buna oferta am ales Pensiunea Maxim (30 lei/noapte de persoana) ca avea mai multe bai si era lux.

A doua zi am facut o extraordinara excursie cu barca pe lacurile Rosu , Rosulet si Puiu.
Pe drum am avut tot felul de aventuri de la caderea umbrelelor, intrarea cu barca involuntar in stuff, stanci si luarea apa de la o salupa ultrarapida (apa care mi-a umplut si adidasii mei Nike)!


In a treia zi duminica, ne-am sculat de dimineata si am luat Catamaranul inapoi in Tulcea.
Apoi a urmat o plimbare de voie prin Dobrogea ... pe la Bazilica Martirica de la Nicolitel , Manastirea tehnologizata de la Cocos (unde erau sfintii de la Bazilica din Nicolitel ), Cariera de la Greci si Cetatea Enisala .




Mai multe poze puteti viziona aici !!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum se pot vedea pozele de pe "Snapfish" daca nu ai account?

Stefan Vladu spunea...

Salutare!
Nu cred ca se poate fara cont!
Albumul este vechi si asa era moda atunci! In curand o sa le transfer pe toate pe flickr!

Cauta :