Salutari din Rusia !

Uite-ma ajuns si in Rusia !
Datorita serviciului meu performant am avut ocazia sa instalez o masina CNC Morbidelli Planet Hp in Rusia !
Am aterizat la Moscova si de la aeroport m-a asteptat o limuzina marca Volga Bora care m-a adus la Bryansk , un orasel micutz la 500 km de capitala.

In Moscova toate nasoale ... ca la Bucuresti (trafic , magazine , blocuri ) . Ce era frumos ca nu prea exista strada fara macar 3 benzi pe sens . Dar pacat ca erau toate pline si ne-a luat vro 2 ore sa iesim din oras.

Aici in Bryansk toate sunt bune si frumoase , oras linistit , magazine , minimol , ca un oras mai mare de provincie de la noi .

Ce m-a surpins frumos este sistemul de transport in comun , care este super dezvoltat . Au trolebuze , autobuze pe benzina , autobuze diesel , autobuze cu gaz , microbuze , taxiuri. Autobuzele merg , sa nu exagerez ... din 10 in 10 minute . Unde stau eu la periferie am vazut in jur de 15 numere. Cine stie unde or duce toate ..... probabil ca la fete ... care greu gasesti una mai uratica !

Hotelul este lux ... 5 stele ... iti da papuci , pasta de dinti , de ras ... mai rar gasesti. La parter au Bowling , Biliard , Bar , Sauna .
Camera este mare de tot (ruseasca ca-la Chisinau) !

Asa ca salutari racoroase din Rusia !!!

Poze aici !

Niciun comentariu:

Cauta :