Roma si Vatican

Dupa o saptamana grea la fabrica la Morbidelli in Pesaro unde am demontat un utilaj Super m-am obosit si mai rau cand am vizitat Roma si Vatican-ul. Fara indoiala micul sacrificiu a meritat.
Astfel, miercuri dimineata am ajuns la Roma Termini cu un Eurostar de la Pesaro , mi-am lasat bagajul la matusa mea Daniela Crasnaru in Academia Di Romania (unde a fost si locul meu de dormit) si am plecat la plimbare.
Academia di Romania este langa Piata Sf. Petru din Vatican si m-am dus prima data acolo , dar erau foarte multi oameni doearece era slujba de comemorare 3 ani de la moartea Papei Ioan Paul al II-lea si nu puteai vizita nimic. Apoi am trecut in revista rapid Castelul De Angelo, Palatul de justitie, Piata Navona, Panthenon, Fantana Di Trevi, Via Corso, Piata Venetia, Columna lui Traian , Coloseumul, Arcul de Triumf.
Pe seara m-am intalnit cu Corvin si familia care erau in concediu la Roma ca sa scape de NATO.



A doua zi, joi, m-am dus in Vatican sa vizitez catedrala. Toata lumea iti sugereaza sa te duci de dimineatza sa nu prinzi coada. Sfatul meu este altul insa. Cel mai bine e in jurul pranzului ca atunci toata lumea e la masa si uita de crestinatate, biserici, post.Fiind foarte mare coada la catedrala m-am dus intai la Muzeul Vatican si apoi cand am iesit pe la 13.00 am vizitat rapid si Sf.Petru deoarece coada disparuse !




Apoi vineri m-am intors linistit acasa , chiar pe sfarsitul Summitului NATO.
Avionul a avut o mica intarziere la plecare, de 30 de minute , datorata probabil americanilor sau rusilor care nu parasisera in totalitate tara noastra !

Niciun comentariu:

Cauta :